Reklamacja w gabinecie stomatologicznym

szkolenie internetowe
poniedziałek, 12 września w godz. 20:30 - 22:00

Coraz częściej pierwszym pismem skierowanym w naszą stronę przez niezadowolonego pacjenta jest REKLAMACJA i ŻĄDANIE ZWROTU KOSZTÓW LECZENIA. Jak zatem skutecznie, sprawnie i zgodnie z prawem zarządzać reklamacją pacjenta?

Program szkolenia:

➢ czym w ogóle jest reklamacja, rękojmia i gwarancja?
➢ jakie są podstawy „reklamacji” w stomatologii oraz gdzie możemy i mamy z nią do czynienia?
➢ jakie są uprawnienia i obowiązki lekarza dentysty i pacjenta w związku ze zgłoszoną reklamacją?
➢ jak dokumentacja procesu leczenia może pomóc nam w zarządzaniu reklamacją pacjenta?
➢ jakie są najczęstsze błędy i braki dokumentacyjne?
zwrot kosztów, ugoda z pacjentem – kiedy i na jakich zasadach można po te rozwiązania sięgnąć?

Koszt udziału: 369 zł brutto
Szkolenie odbędzie się w kameralnej grupie na platformie internetowej Clickmeeting. Do udziału potrzebują Państwo wyłącznie dostępu do internetu.

Dostępne terminy szkolenia online:
poniedziałek, 12 września w godz. 20:30 – 22:00

Prowadząca:
Milena Delijewska
lekarz dentysta | prawnik | mediator sądowy
pośrednik ubezpieczeniowy nr KNF 11250421/A

www.LexDental.pl
www.DENTALrisk.pl

REJESTRACJA NA SZKOLENIE


    DANE UCZESTNIKA


    Imię i nazwisko*:
    Numer PWZ:
    Stanowisko*:
    Prowadzę dokumentację*:
    Adres email*:
    Telefon kontaktowy:
    Chcę wziąć udział w szkoleniu w terminie*:


    DANE DO FAKTURY


    Nazwa firmy:
    Ulica, numer:
    Miejscowość:
    Kod pocztowy:
    NIP:


    Akceptuję fakturę w wersji*:


    WARUNKI UCZESTNICTWA

    1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego formularza i opłacenie jego udziału.
    2. W ciągu kilku godzin od zgłoszenia otrzymacie Państwo na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z danymi do płatności.
    3. Cena szkolenia wynosi 369 zł brutto.
    4. Bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty przesłana zostanie Państwu faktura wraz z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć, aby potwierdzić obecność na szkoleniu. W dniu kursu otrzymają również Państwo przypomnienie o kursie.
    5. Link aktywacyjny jest do wykorzystania wyłącznie przez osobę zgłaszającą się na szkolenie z adresu, z którego dokonała rejestracji. W przypadku bezprawnego wykorzystania lub rozpowszechniania dostępu do pokoju konferencyjnego, a także w przypadku udziału osób nieuprawnionych, tj. niezarejestrowanych na szkolenie, osoby te zostaną obciążone pełną opłatą udziału w kursie na podstawie danych uzyskanych od operatora serwisu ClickMeeting.
    6. W przypadku zgłoszenia udziału w szkoleniu i niedokonania opłaty w terminie, rezerwacja zostaje anulowana.
    7. Do udziału w szkoleniu online potrzebna będzie tylko przeglądarka www oraz stabilny dostęp do internetu.
    8. Szkolenie skierowane jest wyłącznie do lekarzy dentystów. Jeśli osoba, która mimo niespełniania tego warunku wypełni formularz rejestracyjny, jej udział w szkoleniu zostanie anulowany, a dokonana opłata zwrócona.
    9. W przypadku rezygnacji z udziału do 10 dni przed planowanym terminem szkolenia Uczestnikowi przysługuje zwrot w wysokości 100 % wpłaconej kwoty. Rezygnacje przyjmowane są mailowo: milena.delijewska@lexdental.pl i telefonicznie pod nr 537 766 150.
    10. W wyjątkowych okolicznościach (np. choroba) organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia. Zwrot uiszczonej opłaty za udział w kursie dokonany zostanie w terminie 3 dni od zaplanowanej daty szkolenia.
    11. Webinar prowadzony jest w dniu kursu na żywo i nie jest nagrywany.


    Wiadomość dla Organizatora - dodatkowe informacje:




    * - Pola wymagane