Coraz częściej pierwszym pismem skierowanym w naszą stronę przez niezadowolonego pacjenta jest “Zgłoszenie reklamacyjne”.
Jak zatem skutecznie, sprawnie i zgodnie z prawem zarządzać reklamacją pacjenta?
Program szkolenia:
➢ czym w ogóle jest reklamacja, rękojmia i gwarancja?
➢ jakie są podstawy “reklamacji” w stomatologii oraz gdzie możemy i mamy z nią do czynienia?
➢ jakie są uprawnienia i obowiązki lekarza dentysty i pacjenta w związku ze zgłoszoną reklamacją?
➢ jak dokumentacja procesu leczenia może pomóc nam w zarządzaniu reklamacją pacjenta?
➢ jakie są najczęstsze błędy i braki dokumentacyjne?
➢ jak poradzić sobie z konsekwencjami niezadowolonego pacjenta, czyli o reakcjach na “hejt” nie tylko w sieci.
Koszt udziału: 250 zł brutto
Szkolenie odbędzie się w kameralnej grupie na platformie internetowej Clickmeeting. Do udziału potrzebują Państwo wyłącznie dostępu do internetu.
Dostępne terminy szkolenia online:
piątek, 12.03 godz. 20:30 – 22:30
Prowadząca:
Milena Delijewska
lekarz dentysta | prawnik | mediator sądowy
Absolwentka prestiżowego Uniwersytetu Medycznego Charite w Berlinie na kierunku: stomatologia oraz 5-letnich studiów prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. Uczestniczka studiów podyplomowych: prawo medyczne oraz podyplomowych studiów zarządzania organizacjami ochrony zdrowia w Szkole Głównej Handlowej. Właściciel Kancelarii Prawa Medycznego LexDental, świadczącej specjalistyczne usługi prawne dla lekarzy dentystów. Mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu w zakresie spraw dot. odpowiedzialności cywilnoprawnej lekarzy i lekarzy dentystów.
