Reklamacja pacjenta w gabinecie stomatologicznym

szkolenie internetowe
piątek, 19.04.2024 r. w godz. 20:00 - 21:30

Coraz częściej pierwszym pismem skierowanym w naszą stronę przez niezadowolonego pacjenta jest REKLAMACJA i ŻĄDANIE ZWROTU KOSZTÓW LECZENIA. Jak zatem skutecznie, sprawnie i zgodnie z prawem zarządzać reklamacją pacjenta?

Program szkolenia:

➢ czym w ogóle jest reklamacja, rękojmia i gwarancja?
➢ jakie są podstawy „reklamacji” w stomatologii oraz gdzie możemy i mamy z nią do czynienia?
➢ jakie są uprawnienia i obowiązki lekarza dentysty i pacjenta w związku ze zgłoszoną reklamacją?
➢ jak dokumentacja procesu leczenia może pomóc nam w zarządzaniu reklamacją pacjenta?
➢ jakie są najczęstsze błędy i braki dokumentacyjne?
zwrot kosztów, ugoda z pacjentem – kiedy i na jakich zasadach można po te rozwiązania sięgnąć?

Koszt udziału: 369 zł brutto
Szkolenie odbędzie się w kameralnej grupie na platformie internetowej Clickmeeting. Do udziału potrzebują Państwo wyłącznie dostępu do internetu.

Dostępne terminy szkolenia online:
piątek, 19.04.2024 r. w godz. 20:00 – 21:30

Prowadząca:
Milena Delijewska
lekarz dentysta | prawnik |
aplikantka adwokacka
mediator sądowy | pośrednik ubezpieczeniowy nr KNF 11250421/A

www.LexDental.pl
www.DENTALrisk.pl

REJESTRACJA NA SZKOLENIE ZAMKNIĘTA
brak wolnych miejsc