Coraz częściej pierwszym pismem skierowanym w naszą stronę przez niezadowolonego pacjenta jest REKLAMACJA i ŻĄDANIE ZWROTU KOSZTÓW LECZENIA. Jak zatem skutecznie, sprawnie i zgodnie z prawem zarządzać reklamacją pacjenta?
Program szkolenia:
➢ czym w ogóle jest reklamacja, rękojmia i gwarancja?
➢ jakie są podstawy „reklamacji” w stomatologii oraz gdzie możemy i mamy z nią do czynienia?
➢ jakie są uprawnienia i obowiązki lekarza dentysty i pacjenta w związku ze zgłoszoną reklamacją?
➢ jak dokumentacja procesu leczenia może pomóc nam w zarządzaniu reklamacją pacjenta?
➢ jakie są najczęstsze błędy i braki dokumentacyjne?
➢ zwrot kosztów, ugoda z pacjentem – kiedy i na jakich zasadach można po te rozwiązania sięgnąć?
Koszt udziału: 500 zł brutto
Szkolenie odbędzie się w kameralnej grupie na platformie internetowej Clickmeeting. Do udziału potrzebują Państwo wyłącznie dostępu do internetu.
Dostępne terminy szkolenia online:
piątek, 24.02.2023 r. w godz. 20:30 – 22:30
Prowadząca:
Milena Delijewska
lekarz dentysta | prawnik | mediator sądowy
pośrednik ubezpieczeniowy nr KNF 11250421/A
www.LexDental.pl
www.DENTALrisk.pl
