Rejestracja na szkolenie: „Roszczenia pacjentów – zarządzanie ryzykiem w stomatologii”

Rejestracja na szkolenie: Bezpieczeństwo prawne lekarza dentysty - "ryzyko, błędy i roszczenia pod kontrolą"
* Wskazuje wymagane pytanie
Imię i nazwisko uczestnika *
Twoja odpowiedź
Chcę wziąć udział w szkoleniu "Roszczenia pacjentów..." w następującym miejscu i terminie: *
Stanowisko *
Prowadzę *
Pracuję na podstawie *
Adres e-mail *
Powtórz adres e-mail
Telefon kontaktowy
opcjonalnie
Dane do faktury
Warunki Uczestnictwa *
 1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia. 2. Potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z przesłaniem danych do płatności następuje poprzez wysłanie e-maila na adres podany w formularzu zamówienia. 3. Cena szkolenia wynosi 990 zł. Osoby, które nie wezmą udziału w szkoleniu zostaną obciążone kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury, jeżeli nie złożą pisemnej rezygnacji (mailowo) nie później niż 10 dni przed terminem szkolenia. 4. W wyjątkowych okolicznościach (np. choroba) lub w przypadku niezebrania ilości osób wystarczającej do organizacji szkolenia organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jednocześnie nie ponosząc odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z dokonaną przez uczestników rezerwacją biletów i pokoi hotelowych. Zwrot uiszczonej opłaty za udział w kursie dokonany zostanie w terminie 10 dni od zaplanowanej daty szkolenia.
Wiadomość dla Organizatora
pytania / uwagi
Twoja odpowiedź
Proszę o fakturę w wersji elektronicznej *
Przesłana zostanie bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty na podany przy rejestracji adres e-mail.
Prześlij
Wyczyść formularz
Nigdy nie podawaj w Formularzach Google swoich haseł.
Ten formularz został utworzony w domenie LexDental. Zgłoś nadużycie